Wednesday 12 February 2014

Cantik Dengan Vitamin Shaklee

Kecantikan Dalaman Menzahirkan Luaran...

Salam
Set Kecantikan Dalaman Shaklee
Siapa yang tidak menginginkan kulit yang cantik, bersih, mulus, gebu dan tanpa cela. Bukan sahaja wanita mementingkan kecantikan malah kaum Adam juga tidak kurang yang mementingkan kesihatan kulit.
Pada pandangan saya, kesihatan dan kecantikan kulit bermula dari dalam. Walaupun kita menggunakan alat solek yang mahal untuk menutup segala cela, namun hakikatnya kulit masih tidak bersih. Apa kata kita ambil langkah dengan mengambil makanan tambahan untuk membaiki sel kulit kita dari dalam agar kulit lebih bersih dan cantik tanpa perlu bermekap tebal.
 
Ada banyak faktor yang menyebabkan kulit tidak sihat. Antaranya ialah:
  • Faktor pemakanan yang tidak seimbang
  • Keadaan persekitaran yang tidak bersih dan kotor atau pencemaran yang tinggi
  • Sentiasa dalam keadaan STRESS
  • Kurang mengambil air putih
SET KECANTIKAN DALAMAN SHAKLEE
  1. Sustained Release Vitamin C: Merangsang pembentukan kolagen. Kolagen merupakan sebatian asas untuk otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan yang mampu mengurangkan kedutan dan menghalang otot menjadi lembik dan kendur. Pengambilan Vitamin C setiap hari membantu untuk kulit lebih cerah melambatkan penuaan dan membantu menyekat pembentukan pigmen penyebab utama JERAGAT.
  2. B-Complex : B-Complex Shaklee lengkap dengan 8 KUMPULAN VITAMIN B yang dilengkapi dengan sistem penyerapan Berpaten. Lebih tepat Asid Folik sejenis Vitamin B yang tidak dapat diserap dengan mudah. Keperluan B-Complex ialah untuk mengurangkan STRESS dan tekanan emosi. Nak cantik tak elok STRESS-STRESS, nanti nampak tua dari usia. Di sinilah fungsi B-complex untuk mengawal tekanan. Selain itu, ia membantu dalam kestabilan saraf dan meningkatkan proses pemikiran, mencegah barah serviks, penyakit jantung & kecacatan spina dan menggalakkan kesihatan kardiovaskular
  3. Vitamin E: Anti oksidan yang kuat. Pengambilan lebih dari 1200IU sehari untuk anti oksidan, berkesan untuk melawan kanser, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas, membaiki masalah oksidasi-katarak & masalah penglihatan. Vitamin E sebagai Anti Penuaan. 1 kapsul Vitamin E sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedutan, garis halus, acne & bintik penuaan. Ia mampu memulihkan tekstur kulit dan meratakan tona muka lebih sekata. Memulihkan bekas parut, membaiki bengkak dan ulser kulit. Boleh terus disapu pada kulit untuk mengurangkan parut.
 Testimoni Customer SET KECANTIKAN SHAKLEE


 Pengguna Set Kecantikan Shaklee ini bukan sahaja mendapati jerawat semakin berkurangan, malah badan lebih cergas dan sihat. Alhamdullilah.
 
Laburkan sedikit wang bulanan kita untuk makanan tambahan yang terbaik dari SHAKLEE.
Apa yang paling penting, ini bukan Vitamin Sintetik, malah Vitamin Semulajadi yang kesannya untuk jangka masa panjang.
 
Salam Sayang
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Penghantaran Shaklee ke seluruh Malaysia. Untuk maklumat lanjut untuk keahlian / pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email Yahoo: nurhanani_zawawi@yahoo.com Gmail: nurhanani6478@gmail.com Whatsapp: 017-7724649. Shaklee ID : 830451

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...