Monday 3 February 2014

Cyst Ovari Dan GLA Complex Shaklee

Testimoni Cyst : Cyst Mengecut Selepas Penggunaan GLA Complex Shaklee

Salam

Cyst Ovari
Ovari sista adalah kumpulan cecair yang dikelilingi oleh dinding yang sempit di dalam ovari. Ovari sista menjadi mimpi buruk bagi kaum wanita terutama di waktu subur untuk mengandungkan anak. Sementara sebahagian besar ovari sista merupakan kejadian semulajadi, sesetengahnya boleh berubah menjadi kanser.
 
Apakah Cyst Ovari?

Cyst Ovari berkemungkinan berukuran sekecil kacang pea atau lebih besar dari buah oren. Sesetengah cyst ovary menimbulkan masalah seperti pendarahan dan kesakitan. Pembedahan mungkin diperlukan untuk menghilangkan cyst ovari yang berukuran lebih besar dari 5cm diameter.
 
Kenapa GLA COMPLEX SHAKLEE?
Vitamin GLA COMPLEX Shaklee merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan untuk membentuk prostaglandin - iaitu bahan berkesan yang merupakan hormon yang membantu badan mengawal atur proses-proses badan yang normal.
 
Minyak benih bunga matahari adalah satu lagi sumber asid-asid lemak Omega-6. Ia mengandungi Vitamin E yang membantu melindungi dinding arteri dan menyokong system imun dengan memelihara integriti sel.
 
GLA (Asid Linolenik Gama) digunakan oleh ramai wanita untuk memelihara kesihatan sepanjang kitaran haid setiap bulan.GLA berfungsi menstabilkan hormon di dalam badan kita. Boleh diambil oleh lelaki dan wanita dan sangat membantu terutama mereka yang mempunyai masalah jerawat, masalah PMS, menopous sindrom, darah tinggi dan kencing manis. Kelebihan GLA ini ialah ia mengandungi Vitamin E yang asli.
 

Produk ini tidak bertujuan mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.
 
Berubat merupakan ikhtiar, Allah yang menyembuhkan,
Demikian maksud ayat 80 Assyuara'- "Apabila aku sakit, Allah yang menyembuhkanku"
 
Testimoni Customer saya yang mempunyai cyst


Asalnya customer ini memakai IUD dan mengeluarkan IUD tersebut pada September 2013. Selepas dibuang IUD tersebut, beliau disahkan oleh doktor mengalami cyst sebesar 2cm. Dalam masa yang sama beliau ingin hamil. Alhamdullilah selepas mengamalkan GLA, B-complex & Alfalfa dengan konsisten, CYST TELAH HILANG dan kini beliau TELAH DISAHKAN HAMIL... Alhamdullilah..Syukur atas rezeki Allah.
 
Testimoni ini adalah pengalaman customer saya. Hasil setiap customer adalah berbeza. Anda boleh dapatkan khidmat nasihat dari doktor jika ada masalah yang lain..
 
Untuk Bacaan lanjut mengenai Kebaikan GLA Complex Shaklee, KLIK LINK INI
 
Salam Sayang

 
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Penghantaran Shaklee ke seluruh Malaysia. Untuk maklumat lanjut untuk keahlian / pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email Yahoo: nurhanani_zawawi@yahoo.com
Gmail: nurhanani6478@gmail.com Whatsapp: 017-7724649. Shaklee ID : 830451

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...