Saturday 15 June 2013

Mudahnya mendapat Air Bersih..


Salam.
Selamat berhujung minggu semua. Wah!! bestkan, hujung minggu, masa untuk bersama family bagi yang bekerja.. Bagi yang tak bekerja macam saya fulltime housewife, waktu ni jugak nak istirahat satu family, bawak anak-anak jalan and of course updated kebaikan Shaklee. Tak seronok kalau sehari tak share kebaikan Shaklee. Sebab Shaklee banyak merubah kesihatan keluarga saya dan juga sahabat-sahabat saya..
Oklah, seperti yang kalian sedia maklum, saya & family dah menginap di Jakarta hampir sebulan lebih.Bila cakap pasal Bandar Jakarta, apa yang terbayang di minda ye?? Macet, (jem), penduduk ramai, (mengikut research saya penduduk Jakarta hampir 28 Juta).. Wow.. terpadat, terlalu ramainya penduduk Jakarta, & paling penting pencemaran sangat tinggi di sini..
 
 
macet, macet, macet...
 
 
Bila cakap pasal pencemaran, pencemaran air yang paling menakutkan. Kenapa?? Sebab setiap hari kita perlukan bekalan air yang mencukupi dan semestinya BERSIH.. Itulah yang paling utama. Waktu mula-mula packing barang dr Malaysia, sy terfikir, saya perlukan water filter yang baik di Jakarta. Tp mungkin terlalu mahal dan tak berbaloi plak kalau beli sampai RM 1K+++ hanya untuk digunakan selama setahun..
 

Pencemaran di Jakarta sangat kritikal..


Get Clean Water Pitcher Shaklee jawapannya..
 
Apa yang anda perlu tahu tentang Get Clean Water Pitcher Shaklee??
 
  • Get Clean Water merupakan system penapisan air multipaten yang baru. Berbanding dengan Jag air yang lain, Get Clean Water menggunakan sebatang blok karbon padu untuk membersihkan air anda serta mengurangkan bahan-bahan cemar yang sukar disingkirkan termasuklah kandungan plimbum sehingga 99%..
  • Get Clean Water merupakan system penapis jag pertama yang menggunakan blok-karbon yang boleh diisi semula. Jadi, kuranglah botol plastic yang perlu dibuang. Ia juga berupaya menapis 303 liter (80 gelen) air bagi setiap turasan.
  • Disahkan dapat mengurangkan kandungan plumbum, merkuri, cadmium dan bahan-bahan cemar lain di samping mengekalkan kandungan mineral yang sihat.
  • Disahkan dapat mengurangkan klorin, jadi ia dapat mengurangkan ancaman kesihatan yang disebabkan oleh bahan sampingan klorin.
  • Hanya beberapa sen seliter air..
  • Air yang lebih sihat dan rasanya enak.
  • Jag air bermeter automatic pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah dituras- tidak memerlukan kuasa elektrik.
  • Ringan, boleh di bawa kemana-mana( ni paling saya suka)
  • Menjimatkan kos, murah, tanpa perlu dimasak.
Begitu mudah kan jika kita dapat sesuatu yang boleh menjadikan kehidupan kita lebih bermakna walau di mana kita berada.. Jadi sekarang saya ngak risau lagi tentang air bersih di rumah saya.. Yelah, saya surirumah yang bertanggungjawab menjaga kesihatan suami dan anak-anak.. Terima Kasih Shaklee kerana memudahkan kerja saya..
Oklah, sampai sini dulu.. InsyaAllah lain entry saya share kebaikan Shaklee dengan produk yang lain..


Sampai Ketemu lagi
DaDa
Salam Sayang

Mama Nani...


These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Penghantaran Shaklee ke seluruh Malaysia. Untuk maklumat lanjut untuk keahlian / pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email Yahoo: nurhanani_zawawi@yahoo.com Gmail: nurhanani6478@gmail.com Whatsapp: 017-7724649.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...