Tuesday 11 February 2014

CoQ Health Plus Shaklee : Penawar Penyakit Jantung

Jantung Saya Seperti Nak Tercabut!!!

Salam
CoQ Health Plus Shaklee

Pernahkah anda merasa tiba-tiba jantung seperti hendak tercabut??
Ia merupakan salah satu tanda anda mengalami masalah jantung. Hari ini saya nak perkenalkan supplement yang sangat baik untuk kesihatan jantung iaitu CoQ Health Plus Shaklee.
 
Apa Itu CoQ Health Plus Shaklee
Ia merupakan supplement yang mengandungi 28 mg CoQ10, vitamin E dan ekstrak Teh Hijau.
Dengan mengambil sebiji kapsul CoQ Health yang diambil selepas makan, ia mampu menyokong penghasilan serta membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 di dalam darah serta kaya dengan lain-lain kebaikan.

Setiap botol mengandungi 30 kapsul lembut CoQ Health Plus. Disarankan mengambilnya 1-2 kapsul selepas makan terutamanya selepas makan makanan yang berlemak dan berminyak.


Kandungan Di Dalam CoQ Health Plus Shaklee
  1. Co Enzim Q10 iaitu nutrient larut lemak yang dihasilkan dalm tubuh dan ada dalam setiap sel.
  2. Vitamin E merupakan vitamin larut lemak yang melindungi tubuh dari radikal bebas serta mencegah penyakit seperti PMS, mengurangi keletihan dan melambatkan penuaan badan yang disebabkan oleh proses pengoksidaan. Ia bersifat anti-kanser, antioksida dan membantu menguatkan akar rambut.
  3. Ekstrak teh Hijau yang merupakan antioksida, membantu mencegah kerosakan akibat radikal bebas, mengandungi Vitamin E dan C untuk kulit dan rambut. Mengawal kadar kolestrol dalam tubuh, membantu mencegah kanser, mengurangkan risiko strok, darah tinggi dan penyakit yang berkaitan dengan hati. Menambah stamina dan menghilangkan keletihan. Kandungan bioflavonoid dalam teh hijau juga dapat memperkuatkan sistem pencernaan. Memberi manfaat untuk kesihatan gusi.
Kebaikan dan Manfaat CoQ Health Plus
CoQ Health boleh membantu dalam hal yang berkaitan dengan jantung kerana ia boleh meningkatkan pengeluaran tenaga dalam sel-sel, mencegah pembentukan darah beku dan bertindak sebagai antioksidan.
Beberapa kajian telah menunjukkan bahawa dengan mengambil CoQ Health Shaklee boleh membantu mencegah dan merawat penyakit berikut:
  • Serangan Penyakit Jantung - Satu kajian klinikal mendapati bahawa orang yang mengambil supplement CoQ 10 setiap hari dalam tempoh 3 hari selepas serangan penyakit jantung adalah kurang berisiko untuk mempunyai serangan jantung berikutnya.
  • Kegagalan Jantung: CoQ Health Shaklee boleh membantu merawat kegagalan jantung. Orang yang mempunyai kegagalan jantung kongestif di mana jantung tidak dapat mengepam darah biasanya akan mempunyai tahap CoQ10 yang rendah. Kegagalan jantung boleh menyebabkan darah terkumpul di bahagian-bahagian badan yang lain seperti paru-paru dan kaki. Ia juga boleh menyebabkan sesak nafas. Beberapa kajian klinikal telah menunjukkan bahawa supplement CoQ10 membantu mengurangkan bengkak kaki, mengurangkan cecair di dalam paru-paru, menjadikan pernafasan lebih mudah dan meningkatkan kapasiti untuk pesakit jantung melakukan senaman. 
  • Tekanan Darah Tinggi: Kajian klinikal beberapa individu di Amerika Syarikat menunjukkan bahawa CoQ10 boleh mengurangkan tekanan darah.  Walau bagaimanapun ia mungkin mnegambil masa 4 hingga 12 minggu untuk melihat sebarang perubahan.
 
 
Siapa Yang Sesuai Mengambil CoQ Health?? 
  • Sesuai diamalkan oleh sesiapa sahaja yang ingin mengekalkan tahap kesihatan yang TERBAIK. Bagi mereka yang telah menjangkau 30an, CoQ Health Plus adalah supplement wajib diamalkan kerana pada peringkat usia ini kandungan Co enzim Q10 mula beransur-ansur berkurangan. Pelbagai penyakit mula muncul semasa usia 30 series ini jika kita tidak mengambil langkah penjagaan awal untuk kesihatan kita.
Jantung amat penting dalam tubuh badan kita.. Tidak salah kita laburkan sedikit wang untuk mengekalkan kesihatan yang lebih baik.
 
Salam Sayang
These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Penghantaran Shaklee ke seluruh Malaysia. Untuk maklumat lanjut untuk keahlian / pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email Yahoo: nurhanani_zawawi@yahoo.com Gmail: nurhanani6478@gmail.com Whatsapp: 017-7724649. Shaklee ID : 830451

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...