Thursday 13 June 2013

Bagaimana mendapat kesihatan yang baik??

Salam..
Alhamdullilah, syukur sgt atas apa yang telah Allah kurniakan.. Sihat, ceria, boleh buat kerja rumah, jaga suami, anak-anak.. Seronokkan..
Siapa tak nak sihat? bohong kalau kata tak.. Semua orang nak sihat.. Ada yang berpendapat, kita sentiasa sihat, tak perlu nak jaga sgt.. sebab Allah tak pernah datangkan ujian kesihatan kepada kita.. Lantaran itu, kesihatan yang Allah telah beri, kita perlu jaga dengan baik.. Istiqamah dan konsisten.. kalau dah parah agak lambat nak dirawat..
Kesihatan dan kesejahteraan sering dikaitan dengan keadaan di mana kita bebas dari sebarang penyakit.
Pada pendapat saya, kesihatan berkait rapat dengan gaya hidup seseorang. Setiap individu mempunyai tanggungjawab untuk menjaga kesihatan diri, memberikan pemakanan asas terbaik pada tubuh, mengawal berat badan, serta tidak lupa bersenam.
SHAKLEE menyediakan kesejahteraan yang menyeluruh untuk memberikan anda kehidupan yang lebih sihat.
 
TIPS MENDAPAT KESIHATAN YANG BAIK
 
STEP 1
Anti Penuaan Selular
Vivix mengandungi satu campuran botani unik yang mengandungi Polyganum Cuspidatum, anggur Muscadine, Elderberry Eropah & Lobak Ungu yang mana kaya dengan Polyphenols. Polyphenols adalah sekumpulan sebatian Fitokimia dengan faedah anti oksidan dan penuaan selular. 
 

Shaklee Collagen powder pula merupakan kolagen tambahan paling baik yang mengandungi 4000mg proprietary kolagen RSS (Red Snapper Scale) sejenis kolagen tulen dan berkualiti tinggi yang diekstrak daripada sisik ikan merah laut dalam. Kolagen Shaklee yang bermolekul rendah, lebih kurang 1000 Dalton mudah diserap oleh tubuh dan berupaya membantu meningkatkan proses sintesis kolagen di peringkat dermis dengan berkesan..
 
STEP 2
Pemakanan bagi penyuburan Selular
 
Mighty 3 Gems merupakan kombinasi ESP Soy Protein, Isolated Powder meal Shake dan Performance.
 
ESP Soy protein Isolate Powder merupakan minuman rendah lemak, bukan GMO secara biologinya mempunyai kandungan protein yang lengkap dengan kandungan Sembilan (9) asid amino perlu & 14 gram protein yang sihat bagi setiap hidangan. Di samping rasanya yang enak, ia juga dapat memberikan tenaga pada tubuh dengan protein soya yang berkualiti tinggi.
Meal Shake memberikan 19 mineral & vitamin yang penting untuk tubuh & amat perlu bagi proses tumbesaran & mengekalkan kesihatan.
Minuman Performance mengandungi proprietary elektrolit OPTI-LTYE dengan campuran unik karbohidrat yang membekalkan tenaga segera dan berkekalan untuk menyokong peghidratan optimal.
 
 
STEP 3
Perlindungan selular


Nutriferon adalah satu-satunya supplemen imunisasi yang diformulasi oleh pakar imuniologi yang menemui interferon semulajadi, Dr. Yasuhiko Komima selepas lebih daripada 40 tahun menyelidik, mengkaji dan menilai beribu sebatian dalam lebih 200 jenis herba berlainan.
Nutriferon mengandungi proprietary campuran ekstrak tumbuhan semulajadi berasal daripada benih labu, beji benih plantago, bebuas bukit Jepun dan bunga safflower, yang boleh didapati secara eksklusif melalui Shaklee sahaja.


 Shaklee banyak membantu kesihatan keluarga saya sejak 3 tahun yang lalu..Kesihatan boleh dipelihara dengan gaya hidup yang lebih sihat..


 
Sampai ketemu lagi
DaDa
Salam Sayang..
Mama Nani..


These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease.

Penghantaran Shaklee ke seluruh Malaysia. Untuk maklumat lanjut untuk keahlian / pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo: nurhanani_zawawi@yahoo.com Gmail: nurhanani6478@gmail.com Whatsapp: 017-7724649.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...