Monday 9 December 2013

Tingkatkan Perisai Diri : Nutriferon Shaklee

BOOST YOUR IMMUNITY

Salam
Tingkatkan perisai diri 
 Masih saya ingat sewaktu sedang menyusukan anak sulung saya, Adam Rahimi yang ketika itu berusia 7 bulan, dia mengalami demam, batuk & selsema yang agak teruk. Hampir seminggu demam masih belum kebah dan batuk, selsema berlarutan sehingga anak saya tidak mahu menyusu badan. Saya agak risau ketika itu, semua ubat doctor sudah habis dimakan, namun masih tiada jalan.
Akhirnya saya bertemu dengan Nutriferon Shaklee..
 
Kebaikan Nutriferon ShakleeYang Tiada Bandingan
 
Nutriferon merupakan rumusan berpaten yang istimewa yang membantu meningkatkan tahap keimunan badan tanpa penggunaan antibiotik sintetik yang boleh menyebabkan kesan sampingan pada manusia. Jadi Nutriferon amat sesuai untuk semua peringkat usia.
Antara kebaikan Nutriferon adalah:
  • Membantu melawan kanser & tumor otak
  • Membantu mengurangkan ketidakselesaan sewaktu kemoterapi
  • Melindungi dari influenza dan selsema
  • Melambatkan proses penuaan
  • Meringankan stress dan kelesuan
  • Mengurangkan infers & sakit kronik pesakit-pesakit Hepatitis B & C
  • Membantu kesihatan wanita menopous menjadi lebih baik
  • Mengurangkan symptom-symptom ketika pra-haid & sewaktu haid
  • Membantu meningkatkan immune badan pada keadaan cuaca tidak menentu seperti jerebu.
  • Membantu dalam pemulihan penyakit seperti Lepromatus (kusta), Toxoplasmosis (penyakit yang disebabkan oleh parasit)

 
Fakta mengenai Nutriferon Shaklee
  1. Dicipta oleh pakar imun, Dr. Yasuhiko Kojima. Satu-satunya supplement yang dicipta oleh pakar imun pada julung kalinya dari Universiti Tokyo pada tahun 1954, Merupakan penemuan terhebat dalam bidang immunologi.
  2. Lebih daripada 40 tahun penyelidikan. Dr. Kojima telah berjaya mencipta Nutriferon Shaklee selepas beberapa kali menjalankan ujikaji dan penilaian terhadap-beribu sebatian dan lebih daripada 200 herba lain.
  3. Dr. Kojima telah berjaya membangunkan satu-satunya interferon semulajadi di dunia.
  4. Nutriferon Shaklee sehingga kini tidak boleh di dapati di mana-mana kedai selain Shaklee yang mana produk ini telah dipatenkan oleh Shaklee.
Nutriferon Shaklee berasal daripada biji labu, benih plantago, kuntuman bunga Japanese Honeysuckle dan bunga Safflower. Formula yang digunakan dalam pembuatan Nutriferon adalah 100% semulajadi, selamat, tulen dan berkesan.
 

Setelah mengetahui segala kebaikan Nutriferon, saya memang mengamalkannya bagi meningkatkan immunity ahli keluarga dan anak-anak saya. Bagi anda yang mempunyai ahli keluarga, anak-anak yang kerap demam, batuk & selsema melebihi tempoh seminggu, amat baik jika diberikan Nutriferon Shaklee ini.
 
 
Salam Sayang
 


 These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Penghantaran Shaklee ke seluruh Malaysia. Untuk maklumat lanjut untuk keahlian / pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email Yahoo: nurhanani_zawawi@yahoo.com Gmail: nurhanani6478@gmail.com Whatsapp: 017-7724649. Shaklee ID : 830451

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...