Thursday 9 January 2014

Herbal Blend Multi-Purpose Cream Shaklee

Bukan Sekadar Krim BIASA

Salam
Saya baru saja menggunakan Herbal Blend Multi-Purpose Cream.
Apa yang saya suka, krim ini memang pelbagai guna. Sebelum bercerita panjang, jom kita kenali Herbal Blend ini dahulu.
Herbal Blend
Apa itu Herbal Blend Multi-Purpose Cream??

Krim yang menenangkan ini telah diuji secara klinikal di mana dapat membantu melembutkan kulit kasar & pecah pada lutut, siku serta tumit kaki. Krim ini terasa dingin bila di pakai dan bermentol serta yang paling baik ia tidak berminyak.
 
Diperbuat daripada ekstrak herba semulajadi seperti daun sage, horse, chestnut yarrow & rosemary yang amat menenangkan.

Herbal Blend disediakan dalam tiub 4oz yang sangat tahan lama.

Kegunaan Herbal Blend Multi-Purpose Cream
  • Melembutkan kulit kasar, tumit pecah, kulit kering
  • Merawat eczema
  • Merawat dari gigitan nyamuk
  • Merawat luka pada puting ibu menyusu
  • Ubat untuk luka dan melecur
  • Ruam lampin dan ruam peluh pada bayi
  • Mengatasi lemak berlebihan
  • Menghilangkan parut termasuk parut campak
  • Memberi kelegaan semasa ketidakselesaan akibat demam
  • sebagai losyen untuk kegunaan harian
Keistimewaan Herbal Blend
  • Terasa dingin pada kulit
  • Diekstrak dari herba semulajadi
  • Tidak berminyak
  • Mudah diserap
  • Aroma yang amat menenangkan
  • Mudah digunakan dan mudah di bawa
  • Sesuai untuk semua golongan
  • Dijamin berkesan
  • Halal
  • Tanpa Steroid
Apa yang Membuatkan saya JATUH CINTA dengan HERBAL BLEND???
Pada asalnya, anak saya yang kedua mengalami alahan pada kulit sehingga timbul bintik-bintik terutama pada kawasan pelipat. Anak saya memang tidak selesa dan sering mengaru kawasan tersebut. Pelbagai jenis krim dari pelbagai jenama telah digunakan. Namun kesannya hampa.
 
Tetapi setelah mencuba Herbal Blend Multi-Purpose Cream Shaklee ini, Alhamdullilah sangat bersyukur, alahan dan bintik pada pelipat telah kurang 80% hanya tinggal parut yang sedikit. Saya baru sahaja menggunakan Krim ini seminggu lebih sahaja. Namun kesannya sangat baik. Saya memang tidak akan menggunaka krim yang lain kecuali Herbal Blend. Begitu juga kepada diri saya. Saya gunakan di kawasan tumit kaki yang agak kasar. Tumit kaki sudah lembut dan tiada lagi rekahan.
 
Memang Krim ini sangat saya syorkan untuk kegunaan seisi keluarga. InsyaAllah anda akan merasa kebaikannya..

Salam Sayang

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Penghantaran Shaklee ke seluruh Malaysia. Untuk maklumat lanjut untuk keahlian / pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email Yahoo: nurhanani_zawawi@yahoo.com Gmail: nurhanani6478@gmail.com Whatsapp: 017-7724649. Shaklee ID : 830451

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...