Monday 4 November 2013

Kenali Vitamin C Shaklee- Sustained Release Vita-C 500mg

Kulit Cerah, Cantik, Anjal & Gebu...

Salam
Semua wanita sukakan kecantikan... Siapa tak mahu cantik. Macam-macam cara digunakan untuk kekal cantik dan menawan.
 
Sustained Release Vita-C
 
Sustained Release Vitamin C Shaklee menjadi fenomena suatu ketika sehingga kemunculan semula baru-baru ini setelah hampir setahun tiada di pasaran menjadi rebutan semua orang. Apa yang best sangat Vitamin C Shaklee ni??
Jom kita tengok khasiat dan kebaikannya kepada kesihatan kita..
 
Apa Yang Superb Dengan Vitamin C Shaklee
  • Sebiji Shaklee Vita-C membekalkan dos sebanyak 500mg bersamaan dengan pengambilan 7 1/2 biji Oren. Adakah mampu dalam sehari kita makan 7 1/2 biji buah oren??
Sustained release Vitamin C Shaklee
  • Pastikan Vitamin C anda mempunyai 2 ciri iaitu bersifat pelepasan masa (sustained release ) & dilengkapi dengan bioflavonoid. Vitamin C adalah vitamin larut air  di mana badan kita akan mengeluarkan lebihan vitamin C yang tidak digunakan oleh badan selepas 2-3 jam pengambilannya.
  • Sustaines Release bermakna dos vitamin C tidak dilepaskan sekaligus. Shaklee vitamin C bertindak membekalkan 100mg setiap sejam & sebiji Vitamin C akan kekal selama 5 jam dalam badan kita.
  • Vitamin C juga memerlukan bioflavonoid untuk penyerapan optima ke dalam badan kita. ( Bagusnya produk Shaklee akan digabungkan dengan unsur-unsur penting bagi memastikan vitamin itu dapat berfungsi pada tahap optima)



 
  • Cuba check semula botol vitamin C di rumah kita?? Adakah 2 ciri ini terkandung dalam vitamin C kita?? Jika tidak, nampaknya anda perlu bertukar kepada SUSTAINED RELEASE VITAMIN C SHAKLEE.
Kebaikan Vita-C Shaklee Yang Perlu Anda Tahu
  1. Merangsang pembentukan kolagen
  2. Menghaluskan struktur kulit
  3. Menghalang rekahan tumit, kulit kasar dan kering
  4. Menguatkan tulang
  5. Menyerikan wajah
  6. Membantu merawat jerawat
  7. Melambatkan penuaan-awet muda
  8. Mencerahkan kulit
  9. Menghalang pembentukan pigmentasi
  10. Meningkatkan system imun
  11. Mengatasi dan membantu masalah alergi
  12. Membantu merawat eczema
  13. Membantu mempercepatkan pemulihan masalah selsema
  14. Melawan kanser
  15. Membantu menghapuskan radikal bebas dalam tubuh
  16. Membaiki masalah insomnia
  17. Mengurangkan masalah stress
  18. Mengurangkan paras Kolestrol
  19. Mengelakkan dari masalah gusi berdarah
 
 Setelah mengetahui kebaikan Sustained Release Vitamin C Shaklee, maka tiada lagi suntikan vitamin C atau botox untuk kekal cantik dan awet muda. Hanya sebiji Vitamin C Shaklee anda mampu mendapat pelbagai manfaat bukan sahaja menyerikan wajah malah meningkatkan tahap kesihatan di masa akan datang.
 
Salam Sayang
 
 

 These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Penghantaran Shaklee ke seluruh Malaysia. Untuk maklumat lanjut untuk keahlian / pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email Yahoo: nurhanani_zawawi@yahoo.com Gmail: nurhanani6478@gmail.com Whatsapp: 017-7724649. Shaklee ID : 830451

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...