Tuesday 26 November 2013

VIVIX Shaklee - Tonik Anti Penuaan


Salam. 


Bila disebut tentang penuaan, kita akan kaitkan dengan tua, kulit kendur, menggeleber dan semua perkara yang berkaitan dengan faktor usia yang semakin meningkat.
Semestinya kaum wanita lah yang paling risau dengan perubahan yang akan mereka tempuh apabila umur semakin meningkat. Kerisauan yang paling utama tentulah berkaitan dengan wajah kerana wanita sangat sinonim dengan kecantikan wajah.
 

Vivix adalah satu penemuan revolusionari dalam anti-penuaan pada tahap sellular. Penyelidikan selama beberapa tahun telah dilakukan sebelum ianya ditemui. Malah jika dilihat di Amerika Syarikat sendiri, VIVIX kini merupakan satu fenomena yang mana setiap orang sangat berusaha untuk memiliki sekurang-kurangnya sebotol VIVIX kerana percayakan kesan yang akan diperolehi dari sebotol VIVIX ini. (Dengan izin Allah jua).
 
Apa beza VIVIX dengan produk-produk lain di pasaran hari ini?
VIVIX mampu menembus sehingga DNA kita untuk membaiki sel dengan lebih mendalam.
 
" Kerosakan DNA boleh menyebabkan berlakunya " kesalahan ejaan" dalam pangkalan genetik kita seterusnya  menyumbang kepada penyakit kanser" (petikan kata dari Mommy Lyna dalam blognya)
Oleh itu, kita hendaklah berusaha dari sekarang supaya "kesalahan-kesalahan ejaan" ini tidak berlaku dan seterusnya dapat mengelakkan dari di serang pelbagai penyakit merbahaya seperti kanser.
 
Bahan-bahan yang terkandung di dalam VIVIX Shaklee
 

 

Di dalam kajian makmal, ramuan VIVIX juga telah menunjukkan impak kepada 4 mekanisme penting penuaan pada tahap sellular, iaitu:


 
Vivix juga membantu menjaga dan memulihara:

  • Kesihatan jantung
  • Otak
  • Sistem imunisasi
  • kesihatan sendi
  • Perlindungan antioksidan
  • Peningkatan tenaga pada tahap sellular
  • Kesihatan & kesejahteraan menyeluruh badan
Ayu Raudhah merupakan antara pengguna VIVIX SHAKLEE

 
Tidak rugi menghabiskan wang anda untuk sebotol VIVIX Shaklee sebab kesannya amat baik.
Rawatlah sel kita hari ini sebelum terlambat.
Sayangi kesihatan kita. Sihat lebih baik sebelum sakit
 
Salam Sayang

These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Penghantaran Shaklee ke seluruh Malaysia. Untuk maklumat lanjut untuk keahlian / pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email Yahoo: nurhanani_zawawi@yahoo.com
Gmail: nurhanani6478@gmail.com Whatsapp: 017-7724649. Shaklee ID : 830451

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...