Sunday 10 November 2013

Vivix Shaklee - Cecair Ajaib...

Vivix...Belum cuba belum tahu...

Salam.
Buat semua pembaca blog saya.. Alhamdullilah atas kesudian kalian untuk terus membaca blog saya.. Semoga kalian mendapat sedikit ilmu yang berguna untuk diguna pakai dalam kehidupan seharian.
Memandangkan November 2013 merupakan promo VIVIX Shaklee.. Buy 6 FREE 1 maka saya teruja untuk bercerita dengan u all semua tentang kebaikan dan khasiat VIVIX Shaklee ini.. Ada yang mengelarkan Vivix sebagai cecair ajaib kerana kesan yang sangat baik kepada pengguna-pengguna Vivix.
Kebaikan Vivix Shaklee
Ini lah dia Cik Vivix kita...
 
Apa sebenarnya Vivix ini??
  • Memperbaiki DNA: Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.
  • Memperbaiki tenaga sel: Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh.
  • Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, Imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun semakin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan kita. 

Revolusi Terbaru Shaklee

Vivix merupakan minuman campuran botani yang merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.
Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

  • Terdapat empat mekanisme yang membuktikan kebaikan Vivix iaitu ia mengandungi Resveratrol yang kebaikannya sama dengan 3000 gelas arak merah. Vivix juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada Resveratrol, tidak mengandungi alcohol dan menggunakan bahan semulajadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan. vivix mendapat sijil halal Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM).
  • Vivix juga berfungsi untuk melindungi dan memperbaiki sel DNA serta memberi kesan positif kepada genetik dan seterusnya mengurangkan sel penuaan.
  • Ia adalah sejenis cecair pekat berwarna merah yang terhasil daripada kandungan anggur muskat dan tubuh-tumbuhan lain.
  • Dengan hanya sesudu sehari, pengguna akan merasai perbezaannya.
  • Vivix kini menjadi perhatian pengguna di seluruh dunia disebabkan kebaikan kandungannya selain mampu melawan pelbagai jenis penyakit.

Cecair Vivix- rasa seperti berry.. Sangat sedap..


Testimoni Vivix Shaklee - pesakit tyroid
#credit to Pn Norita Idris

# Perhatian: Vivix tidak sesuai untuk mereka di bawah 18 tahun, ibu yang menyusu dan wanita mengandung kerana ia mengubah DNA.
 
 
Salam Sayang



These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Penghantaran Shaklee ke seluruh Malaysia. Untuk maklumat lanjut untuk keahlian / pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email Yahoo: nurhanani_zawawi@yahoo.com
Gmail: nurhanani6478@gmail.com
Whatsapp: 017-7724649. Shaklee ID : 830451

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...