Thursday 17 April 2014

Atasi GASTRIK dengan SHAKLEE

Anda sedang menderita AKIBAT GASTRIK??

Salam
Siapa yang pernah rasa sakit GASTRIK pasti tahu bagaimana sakitnya. Tanda Gastrik seperti sakit pedih ulu hati, sakit belakang, migrain, sakit perut dan sakit pinggang. Pakej lengkap betul kan GASTRIK ni. Pendek kata kalau sekali dan kena GASTRIK semua kerja tak boleh nak buat.

APA ITU GASTRIK??
Tekanan (stress) atau ransangan tindak balas kimia daripada ubat atau makanan dan jangkitan bakteria boleh menyebabkan pembengkakan di kawasan permukaan perut. Pembengkakan yang timbul akibat daripada tindak balas setempat ini menyebabkan seseorang mendapat gastritis atau dikenali sebagai GASTRIK.


Vitamin SHAKLEE untuk PESAKIT GASTRIK
  • Energizing Soy Protien (ESP): merupakan protein yang mempunyai index glisemik rendah yang membebaskan glukos secara perlahan-lahan, maka asid perut akan sentiasa mempunyai makanan untuk dicernakan dan ini boleh mengelakkan masalah GASTRIK.
  • B-Complex: bertindak sebagai penenang kepada pesakit gastrik selain membantu atasi gastrik anda. B-complex juga melengkapkan keperluan harian tubuh anda yang sangat diperlukan oleh sistem saraf kita.
  • Ostematrix: membantu meneutralkan asid yang telah masuk ke dalam esofagus dan menyebabkan pedih ulu hati.
Vitamin Shaklee lebih semulajadi dan tiada bahan sintetik, pewarna dan perisa tiruan. Beralih kepada vitamin yang dapat mencegah daripada kita terus bergantung harap kepada PAIN KILLER yang bersifat sementara SAHAJA.
 
Salam Sayang


These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Penghantaran Shaklee ke seluruh Malaysia & Indonesia. Untuk maklumat lanjut untuk keahlian / pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email Yahoo: nurhanani_zawawi@yahoo.com Gmail: nurhanani6478@gmail.com Whatsapp/SMS/CALL: 017-7724649. Shaklee ID : 830451 COD: Gombak, Batu Caves & Ampang

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...