Sunday 7 July 2013

Puri Santi Spa- Garden Of Relaxation


Salam
Hari ini off topic sikit lah.. Selalu citer bab vitamin, supplements. Ni nak cite tentang Spa yang saya pergi di Jakarta Selatan. Dah 2 kali saya berkunjung ke Spa ini. Alhamdullilah memang sangat besttt. Yelah, mana ada Spa yang tak seronok kan. Especially bagi kaum wanita. Saya antara yang suka berkunjung ke Spa. Kalau sesibuk mana pun, try cari masa untuk ke sini. Yang penting, nak memanjakan diri dan relax, setelah seharian penat bekerja di rumah atau di pejabat. Ini lah masanya..
 
Jakarta selatan

 Spa yang terletak di Jalan Antasari, Cipete, Jakarta Selatan
 
Puri Santi Spa beroperasi setiap hari bermula jam 9 pagi hingga 8 malam. Terletak tidak jauh dari apartment saya, lebih kurang 15 minit, (kalau tak jem lah). Banyak perkhidmatan yang disediakan anataranya massage (ni memang best), ada aromatheraphy, traditional, back & shoulder massage, Puri Santi Signature massage. Kalau bab scrub pulak, ada macam-macam jenis scrub, Chocolate & Rose Petal Scrub, Coffe Scrub, Papaya Scrub dan lain-lain buah-buahan yang ada.. hehe. 
Selain itu ada juga facial, mengikut jenis kulit masing-masing, Yang paling saya suka Re-hydrating Facial. Ia mengembalikan kulit kita agar lebih lembap dan nampak bermaya. 
Ada juga Pedicure Manicure, dan  Hair Treatment.
Harga yang ditawarkan agak berpatutan. Kira setaraf lah dengan perkhidmatan yang tip top ni... Semua therapist adalah terlatih.
Kalau anda berkunjung ke Jakarta selatan, singgahlah ke Puri Santi Spa. Pasti anda berpuas hati dengan perkhidmatan yang disediakan.
 






 
 Bagi kaum wanita tak kira bekerjaya atau duduk di rumah, pada saya tidak salah kalau sekali-sekala anda berkunjung ke Spa, memanjakan dan reward untuk diri sendiri. Kadang-kadang kita perlukan masa untuk diri kita. Inilah salah satu cara yang boleh kita lakukan. Bila keluar je dari Spa mesti rasa lain, kembali ceria dan bertenaga.. hehe.
 
Oklah sampai di sini dulu. Kita jumpa di lain entry..Selamat berhujung minggu
 
Salam Sayang
 


These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure or prevent any disease. Penghantaran Shaklee ke seluruh Malaysia. Untuk maklumat lanjut untuk keahlian / pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui Email Yahoo: nurhanani_zawawi@yahoo.com Gmail: nurhanani6478@gmail.com Whatsapp: 017-7724649. Shaklee ID : 830451

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...